Het vissen nog niet verleerd

RIDDERKERK - Afgelopen dinsdag werd er in de vijver achter zorgcentrum Aafje Reyerheem in Ridderkerk-Drievliet gevist door bewoners van het zorgcentrum. Tien mannen deden mee aan een vismiddag die georganiseerd werd in samenwerking met vrijwilligers van hengelsportvereniging De Waal. Hengels, hakenstekers en andere vismaterialen werden voor deze uurtjes aan de waterkant ter beschikking gesteld door Sportvisserij Zuidwest Nederland. De heren bleken het vissen niet verleerd te hebben. Er werd van alle kanten, soms met wat hulp, flink gevangen. Andere bewoners en personeelsleden kwamen belangstellend kijken. Vanuit Reyerheem wordt de hengelaars voorzien van een drankje en een hapje. Enkele bewoonsters van Reyerheem hebben al aangeven een volgende keer ook mee te willen doen.