Workshop Fascinator voor mantelzorgers

RIDDERKERK - Op donderdag 27 september wordt er weer een creatieve workshop gehouden door Karaat Mantelzorg. Dit keer kan men een originele fascinator of haardecoratie maken. Van verschillende materialen maakt men een haardecoratie, die men ook kan gebruiken als corsage, reversversiering of als decoratie op een tas of riem. Ze gaan aan het werk met cinamay, crinband, veren, kralen en ander decoratie materiaal. De kleur en de vorm bepaalt men zelf.

Wanneer: Donderdag 27 september 2018 van 10.00 uur tot 12.00 uur.                                                                                                                                             Docente: Erna Wouters, hoeden, haardecoraties en accessoires. Meer informatie is te vinden op: http://www.ernawouters.nl/collectie-2/#.                                           Waar: Gasterij 'De Ontmoeting', Boksdoornstraat 80, Ridderkerk.                                                                                                                                                   Kosten: vijf euro, inclusief koffie of thee en wat lekkers.                                                                                                                                                                             Men kan zich aanmelden bij Karaat Mantelzorg, Schoutstraat 5, via 0180-763717 of via info@karaatmantelzorg.nl. Het aantal plaatsen is beperkt. Voor meer   informatie kan men contact opnemen met Angelique Bloemberg, medewerker Karaat Mantelzorg, via 0180 - 763 717 of info@karaatmantelzorg.nl.