Braderie en Rommelmarkt De Werf

RIDDERKERK - Zaterdag 22 september 2018 houdt winkelcentrum De Werf in Bolnes-Zuid een leuke braderie. Nieuw dit jaar is de rommelmarkt tijdens de braderie. Hier zijn nog enkele plekjes voor beschikbaar. Tussen 09.00 uur en 17.00 uur zal het centrum bol staan van de koopjes en interessante acties. Diverse winkeliers komen naar buiten op een stand om te laten zien wat ze in huis hebben. Denk aan Fleur Vision, Slagerij Vreugdenhil, Miss Beauty Fashion, Bakkerij Vos, Eetcafé Parel, Sanders Bolnes, Vos Bakkerij en nog veel meer. Naast de winkeliers komt men ook standhouders van buiten Ridderkerk tegen met de verkoop van onder andere schoenen, parfum en speelgoed. Ook vind men er stands met omslagdoeken en woondekens, wordt er geborduurd op textiel en nog veel meer. Mensen die trek krijgen kunnen onder andere terecht bij de ijskraam, churroskraam of bij de stand met tornado twisters. Iedereen kan gezellig komen vertoeven in winkelcentrum De Werf op zaterdag 22 september.