Een ode aan Herman Brood

RIDDERKERK - Wild Romance speelt op vrijdag 28 september alle grote hits van Herman Brood live bij muzikantencentrum Get Rhythm in Ridderkerk. De band gaat terug naar de jaren van de elpees "Shpritsz" en "Cha Cha", waarmee veertig jaar geleden Nederlandse rockgeschiedenis werd geschreven.

Klassiekers van die albums waren onder meer "Saterday Night", "Rock 'n Roll Junkie",  "Dope Sucks" en "Still Believe", waarmee Brood en zijn band ook internationaal bekend werden. Ook latere hits van Herman staan op het repertoire van Wild Romance dat met Dany Lademacher en David Hollestelle nog twee rockers van toen in de gelederen heeft. Naast deze gitaristen brengen zanger Edgar Koelemeijer, toetsenist Otto Cooymans, bassist Gee Carlsberg en drummer Jan 't Hoen met dezelfde passie een ongekende Herman Brood hommage, waarvan alle fans van toen ook nu ten volle zullen genieten. Ook wie Brood nooit live heeft meegemaakt kan met deze band een inhaalslag maken.

Het optreden bij Get Rhythm is van 20.30 tot ± 22.30 uur. De zaal aan de Nikkelstraat 41 gaat een uur voor aanvang open. Kaarten zijn in de voorverkoop voor € 12,50 verkrijgbaar aan de bar van Get Rhythm. Op de avond zelf kosten de kaarten aan de deur € 17,50.