Gouden Dagen: 'Kom mee naar buiten'

RIDDERKERK - Op zondag 7 oktober aanstaande doet Aafje locatie Reyerheem mee met de landelijke dag 'Kom mee naar buiten'. Veel ouderen komen door verschillende oorzaken nauwelijks nog buiten. Met de landelijke dag 'Kom mee naar buiten' wordt daarin verandering in gebracht. Heerlijk met z'n allen een frisse neus halen tijdens dit jaarlijks terugkerend weekend waarin vrijwilligers en familieleden met ouderen door het hele land naar buiten gaan.

Foto en pannenkoeken

Van 10.00 tot 15.00 uur kan men buiten wandelen. Rolstoelen zijn beschikbaar. Ook is er een fotograaf aanwezig om iedereen op de foto te zetten. Die foto krijgt men uiteraard mee. Tussen 12.00 en 14.00 uur worden er op Reyerheem pannenkoeken gebakken voor de lunch. De lunch en de koffie worden aangeboden door de Stichting Gouden Dagen. Men kan meedoen of helpen, daarvoor kan men zich aanmelden bij Nalan Karakus via mail: nalan.karakus@aafje.nl of telefonisch via 06-10678461 (dinsdag tot en met donderdag). Bij aanmelden graag de naam, telefoonnummer, mailadres, welk dagdeel men schikt voor de fotoshoot en of men wel/niet mee eet tijdens de lunch vermelden. Ook voor andere vragen kan men bij Nalan terecht. Aafje locatie Reyerheem is gevestigd aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk.