Korenconcert Ridderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 27 oktober 2018 wordt er in de Levensbron, Jan Luykenstraat 10 te Ridderkerk, een groot korenconcert gehouden voor de kankerbestrijding. Aan deze avond werken mee het Inspire2liveChoir uit Alblasserdam (ruim 190 leden) onder leiding van Peter Overduin. Dit koor is uitgekozen om mee te mogen doen aan de nieuwe uitzendingen van Holland's Got Talent. Verder werken aan deze avond mee de sopraan Annelies Schep, de organist André de Jager en de pianist Lennart Morée aan de vleugel. Voor deze avond zijn ook uitgenodigd: het Vocaal Ensemble 'sOTTOvoces. Een groep van geschoolde zangers die hun sporen als koorzanger en solist ruim hebben verdiend.

De opbrengst van deze avond is bestemd voor de stichting van Prof. dr. Casper van Eijck genaamd Support Casper. Deze stichting financiert onderzoek naar alvleesklierkanker. Het belooft een zeer gevarieerde avond te worden. Meer informatie is te vinden op: www.inspire2livemusic.nl. Aanvang: 19.30 uur. Kerk open: 19.00 uur. Toegangsprijs bedraagt tien euro per persoon, kinderen onder de twaalf betalen vijf euro. Voor meer informatie en kaarten: kaartverkoop@inspire2livemusic.nl of 06-40329257. Kaarten zijn verder verkrijgbaar bij de koorleden en 's avonds aan de kerk. Voorverkoop: Chr. Boekhandel De Kandelaar, Sint Jorisstraat 10 te Ridderkerk.