Eiland IJsselmonde Festival

RIDDERKERK - Op 3 november 2018 nemen elf orkesten uit de regio IJsselmonde deel aan het Eiland IJsselmonde Festival. Het festival wordt dit jaar gehouden in Het Farel College te Ridderkerk, Kastanjelaan 50, 2982 CM. De harmonie- en fanfareorkesten brengen verschillende stukken ten gehore, die worden beoordeeld door een vakjury. Voor de orkesten is het een spannend evenement, want na maandenlang repeteren hopen de muzikanten natuurlijk dat de jury de inspanningen ook weet te waarderen. De jury bestaat uit de heren: Arie Stolk, Hans Welle en Arnold Zwijgers.

Vanaf 10.00 tot 21.30 zijn de deuren van het Farel College geopend voor publiek. Een uitgelezen kans om kennis te maken met allerlei verschillende orkesten. Elk orkest treedt ongeveer een half uur op en tussen de optredens door kan het publiek naar binnen. De toegang is gratis. Meer informatie is te vinden op de website: www.steijf.nl.