Happy feet voor Robin

RIDDERKERK - Omdat de moeder van Robin Visser pedicure is, kwam Lurdes Raak (zelf ook pedicure) met het idee om een actie week te doen voor de Robin Visser Stichting. Na het rondsturen van een mail naar alle pedicures in Ridderkerk werd er al snel enthousiast gereageerd en hebben maar liefst 22 pedicures zich aangemeld om mee te doen met de actie week 'Happy Feet voor Robin'. Wanneer men een afspraak maakt met één van onderstaande pedicures in de actieweek, welke loopt van 29 oktober t/m 3 november, steunt men de Robin Visser Stichting. Vraag de pedicure op welke manier zij de stichting steunt.

Deelnemende pedicures: Pedicure Lurdes, Boumans Beauty, Bella Sana Pedicurepraktijk, Pedicuresalon Gerdien Bleij, de Beauterie, De Voeten van Ridderkerk en omstreken, Beautysalon Diva Royaal, Heidi van Koppen, Pedicure A3, ME-Salon, Pedicure Astrid van Os, Voetverzorging Cynthia Hutteman, Pedicure Bolnes, Medisch Pedicure Praktijk Ridderkerk, Schoonheidssalon en Pedicure Jadesella, Pedicure Marjan, Pedicure Chantal de Jong, Pedicurepraktijk Huizing, Annemiek IJsselstijn Beauty Care, Pedicure Mary Pols, Pedicurepraktijk Dobber en Pedicuresalon Anita Moret. Meer informatie over de Robin de Visser stichting is te vinden op Facebook of op: http://www.robinvisserstichting.nl.