Gratis kickboks-lessen in Ridderkerk

RIDDERKERK - Binnenkort begint Team Fit to fight met geheel gratis kickboks-lessen in het centrum van Ridderkerk. De lessen worden wekelijks, op dinsdagavond van 18.45 tot 19.45 uur, gegeven in een zaal van theater Burgerzaken, naast het gemeentehuis aan het Koningsplein. De lessen staan onder leiding van een ervaren trainer: Ronald Thuvis. Hij heeft meer dan 45 jaar ervaring met meerdere vechtsporten, waaronder natuurlijk Kickboksen, maar ook met Karate, Boksen, Taekwondo, Worstelen, Jiu-Jitsu, Pancrase, enzovoort. De Kickboks-lessen worden op een verantwoorde manier gegeven, en zijn in principe geschikt voor alle niveaus: van recreant tot wedstrijdsporter. Aanmelden kan via teamfit2fight@outlook.com of door contact op te nemen via 06 222 501 04.