Laatste dans is voor slopers

RIDDERKERK - Afgelopen maandag is de sloop ingezet van de voormalige dansschool van Jaap van der Graaf in Slikkerveer. Op de plek waar menig Ridderkerker leerde dansen, uitging en regelmatig een familiefeestje was, komen nieuwe woningen te staan. Het al enkele jaren leegstaande partycentrum wordt door de slopers zorgvuldig gestript en tegen de vlakte gewerkt met scheiding van nog het te gebruiken materialen. Na het verdwijnen van de dansvloer zal het terrein bouwrijp gemaakt worden. Het nieuwbouwplan van projectontwikkelaar Mobosch Vastgoed voorziet in de bouw van elf woningen. Een deel van deze huizen krijgt straks als adres de Jaap van der Graafstraat. De kleurrijke dansschoolhouder zal zo op deze plek niet vergeten worden.