Prachtig concert van mannenkoor

RIDDERKERK - Degenen, die geen kaart konden bemachtigen voor het jubileumconcert van het Slikkerveers Chr. Mannenkoor op zaterdag 20 oktober jl. hebben wel wat gemist.
In een overvolle kerk "de Levensbron" konden ruim 400 mensen genieten van het 85-jarige koor, dat speciaal voor deze gelegenheid in een nieuw kostuum gestoken was. De prachtige muzikale begeleiding van dwarsfluit, trompet, vleugel en synthesizer zorgden ervoor, dat men met volle teugen kon genieten van de zang van de mannen. Het jeugdkoor JOY zorgde met hun optreden voor een welkome afwisseling.

Kerstzang
Degenen, die het Slikkerveerse mannenkoor dit jaar nog weleens willen zien en horen, kunnen op de volgende data terecht: zaterdag 17 november om 19.30 uur in de Dorpskerk te Hendrik-Ido-Ambacht; maandag 17 december om 20.00 uur de Kerstsamenzang in de Goede Herderkerk met medewerking van Gospelkoor Share en op maandag 24 december om 22.00 uur de kerstnachtdienst in De Levenbron. Bij deze samenkomsten is de toegang gratis

Eindejaarsconcert
Op donderdag 27 december verlenen de mannen hun medewerking aan het Eindejaarsconcert in De Doelen. Dit programma begint om14.00 uur. Kaarten voor deze middag zijn te bestellen bij de secretaris van het koor, de heer Peter van Leeuwen, tel. 06-15630556. Heren die zelf willen komen zingen zijn van harte op de repetitieavonden. Het Slikkerveerse koor oefent elke maandagavond van 19.30 tot 21.30 uur in kerkgebouw De Kern aan de Stadhouderslaan 29.