Remco en Sylvia Heeren geven met hun feestje een reis naar New York weg

De lekkerste supermarkt van Ridderkerk

Albert Heijn Dillenburgplein viert deze maand het vijfjarig bestaan. De supermarkt in Slikkerveer doet dit met een prijzenfestival, waarmee vijf weken lang dag- en weekprijzen zijn te winnen. Ook kunnen de klanten naar keuze meedingen naar een specifieke hoofdprijs.
"We willen dit heel graag met al onze klanten vieren" zeggen Remco en Sylvia Heeren, die op 1 november 2013 met de Slikkerveerse Albert Heijn begonnen. De klandizie van de supermarkt (voorheen een C1000) is nadien flink gegroeid. "We hebben hier ook potentieel om door te groeien. Daar zullen we de winkel voor moeten uitbreiden. Dat kan alleen als ook het plein wordt aangepakt om de bereikbaarheid te garanderen" blikt het paar naar de toekomst.
Voorlopig doet de supermarkt het met ruim duizend vierkante meter en gemotiveerd personeel. Er wordt zo door alle krachten bijgedragen aan wat ze zelf "de lekkerste supermarkt van Ridderkerk" noemen. "Een compleet assortiment en aantrekkelijke aanbiedingen zijn natuurlijk belangrijk voor een supermarkt. Maar wij willen graag meer bieden. Voor de klant die de moeite neemt om naar een winkel te komen moet gewoon alles kloppen. Onze medewerkers kunnen daarin het verschil maken door servicegericht te zijn. Eenvoudig samengevat: we moeten het hebben van veel, vers en vriendelijke mensen" stelt Remco Heeren.
Ook met scholing en trainingen wordt gestreefd naar maximale service en personeel met kennis van producten. "In tegenstelling tot alle andere supermarkten in Ridderkerk zijn wij geen filiaalbedrijf. We kunnen daarom veel meer zelf sturen. Zo maken we met elkaar dat hier echt lekker winkelen is" aldus Remco Heeren.

Prijzen
Het vijf weken durende prijzenfestival heeft als hoofdprijzen onder meer een citytrip naar New York, een ballonvaart en een minuut gratis winkelen. Klanten kunnen hier kans op maken door een spaarkaart met vijf actiecodes in te zetten. Die codes worden gegeven bij iedere € 15 aan boodschappen. Met die codes kan men ook kiezen voor een gegarandeerde weekprijs of meeloten voor een dagprijs. "De codes kan men op de speciale website omzetten naar een digitale spaarzegel. Onze klanten die niet op internet zitten kunnen hun vouchers in een speciale enveloppe stoppen. Zo kan men meedoen voor de dagprijzen. Ook collega-winkeliers op dit plein hebben hier leuke prijzen voor beschikbaar gesteld" benadrukt de jubilaris.
Voor meer informatie: www.ahdillenburgpleinprijzenfestival.nl.