Aankondiging werkzaamheden Geerlaan Ridderkerk

RIDDERKERK - In opdracht van de gemeente Ridderkerk gaat aannemer Gebroeders van Kessel BV een voetpad aanleggen aan de Geerlaan in Ridderkerk. De werkzaamheden beginnen op maandag 12 november en zullen drie weken in beslag nemen. Vrijdag 3 december is de verwachte einddatum.

Toelichting van de werkzaamheden

Aan de Geerlaan in Ridderkerk is nu, in het buitengebied, een fietspad waar ook bromfietsers gebruik van maken. Aangezien dit voor voetgangers geen veilige situatie is, zal er naast het fietspad een voetpad gecreëerd worden. Dit voetpad zal komen vanaf de Mauritsstraat tot aan het Westpad. Om tijdens de werkzaamheden de veiligheid van de wegwerkers te waarborgen wordt over de lengte van 150 meter gebruik gemaakt van een halve rijbaanafzetting.
Voor fietsers komen er veilige oversteekplaatsen en bromfietsers mogen tijdelijk over de rijbaan.

De Van Kessel App

Om iedereen zoveel mogelijk te kunnen informeren over de werkzaamheden maakt Gebroeders van Kessel gebruik van de Van Kessel App. Deze App kan men downloaden in de Appstore of Google Play van een smartphone. Als het project Geerlaan te Ridderkerk als favoriet ingesteld wordt, krijgt men een melding als er nieuws is of er ontwikkelingen zijn. Men kan er ook voor kiezen om op de hoogte gehouden te worden per mail. Dit kan doorgeven worden door naar denisedekens@outlook.com te mailen.

Contact
Indien er vragen zijn over de werkzaamheden aan de Geerlaan kan men contact opnemen met de Omgevingsmanager van Gebr. van Kessel; Denise Dekens. Dit kan per email, denisedekens@outlook.com, per telefoon, 06-22455399, of via het contactformulier in de Van Kessel App.