SANYO DIGITAL CAMERA

Individuele klaverjasmarathon

RIDDERKERK - Op zaterdag 24 november aanstaande houdt de Klaverjasvereniging "De Laatste Slag" een: Individuele klaverjasmarathon. In de recreatieruimte van WVC Bolnes, Noordstraat 255a, Ridderkerk-Bolnes Ze spelen (Rotterdams) acht partijen van zestien beurten. Na elke partij wordt er opnieuw geloot voor een tafelnummer. De aanvang is om 9.30 uur. Het inschrijfgeld bedraagt acht euro. In de pauze worden er soep en broodjes verzorgd en om 17.00 uur is de prijsuitreiking. Liefhebbers kunnen tot een kwartier voor de aanvang inschrijven, maar om onnodig tijdverlies te voorkomen, en zeker ook voor de verzorging van de broodjes, verzoeken zij men om dit eerder te doen bij Jan van der Sluijs, 0180-410975.  ( sluijs16@kpnplanet.nl )