Christmas Event met toneelstuk

RIDDERKERK - Op zaterdag 15 december zal de tweede editie van het Christmas Event voor Ridderkerk plaatsvinden in sporthal De Fakkel.
Ook nu wordt het weer een ongeveer vijf kwartier durend programma, Centraal staat het toneelstuk 'De Herberg', geschreven door Andries Boneschansker. De actualiteit van gastvrijheid, migranten, mensen aan de rand van de samenleving komen uitgebreid aan bod in dit korte toneelstuk. "Wat 2000 jaar geleden speelde is ook nu nog aan de orde. De unieke betekenis van Kerst klinkt er duidelijk in door" aldus de organisatoren van deze bijzondere kerstavond.
Gezongen wordt er door One Voice, dat aangevuld met een aantal vrijwilligers 'Baby boy' 'Light of the stable' 'He shall reign forevermore' en 'What a glorious night' zal laten horen. De bekende kerstliederen voor de samenzang en het kerstevangelie zullen ook nu niet ontbreken. Gezorgd wordt ook dit keer voor vuurkorven bij de entree en warme chocolademelk bij binnenkomst. Het Christmas Event begint om 19.00 uur.