Nieuwe Alpha van start in Ridderkerk

RIDDERKERK - Ontmoeten, vragen en ontdekken: dat doet men op Alpha. Alpha is een introductie in het christelijk geloof die ook in Ridderkerk wordt aangeboden. Wereldwijd hebben ruim 24 miljoen mensen in 169 landen een Alpha gevolgd. Ook in Ridderkerk gaat op 16 januari 2019 weer een Alpha van start. In elf interactieve en gezellige bijeenkomsten en een nachtje weg ontdekken de deelnemers wat het christelijk geloof inhoudt. Elke avond begint met een lekkere maaltijd. Hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. Na de maaltijd luisteren de Alpha-deelnemers naar een kort, inspirerend verhaal. Elke bijeenkomst staat een ander onderwerp centraal waarover de Alpha-deelnemers doorpraten in kleine gespreksgroepen.

In Nederland hebben ruim 270.000 mensen een Alpha gevolgd. Of men jong of oud, gelovig of niet-gelovig is: men is van harte welkom. De cursus is gratis en vrijblijvend. Alpha geeft men de kans om de zin van het leven te onderzoeken in een laagdrempelige, leerzame en leuke setting. Er is ruimte voor alle vragen. Kijk voor meer informatie en verhalen van Alpha-deelnemers op alphacursus.nl of www.facebook.com/AlphaRidderkerk. Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Marlies Bouman, 06-30335687 of marliesbouman74@gmail.com.