House of Worship

RIDDERKERK - Op zondagavond 25 november zal in Volle Evangelie Gemeente De Kern een House of Worship avond worden gehouden. Onder leiding van Marijke van der Ree en begeleid door de eigen band wordt met zang, muziek en gebed invulling gegeven aan het thema "De bron van ons bestaan". Het is een thema dat misschien vragen oproept als: 'wat is de bron van míjn bestaan?' of 'wat is dat voor een bron?'. God wil de bron van het bestaan zijn.

Een bron is een plek van oorsprong en tegelijkertijd een plek van ontmoeting. In en bij God mag men zijn oorsprong weten en mag men Hem ontmoeten; Hij zal men geven wat men nodig heeft. Men is van harte uitgenodigd om deze avond de tijd te nemen om bij die bron te zijn; de plek waar water stroomt, waar de dorst gelest wordt, waar ruimte is voor herstel en groei en waar ontmoeting centraal mag staan. Iedereen is welkom om mee te zingen, te (aan)bidden en te luisteren tijdens deze House of Worship avond. Volle Evangelie Gemeente De Kern wil men een plaats en gelegenheid bieden om in alle rust God te zoeken en Hem groot te maken. De avond begint om 20:00 uur en de deuren gaan om 19:30 uur open. Na afloop is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten bij een kopje koffie of thee. Volle Evangelie Gemeente De Kern is te vinden aan de Stadhouderslaan 29 te Ridderkerk.