Derde editie van het kerstfeest met de buurt komt eraan

RIDDERKERK - Woensdagavond 19 december gaan de deuren van de Ichthuskerk op het Vlietplein weer open om met de bewoners van Drieviet/'t Zand het kerstfeest met de buurt te vieren. Het is heel mooi om mensen uit de buurt te ontmoeten en hen met elkaar te verbinden. Met bekende liederen die iedereen nog kent van vroeger, onder begeleiding van de Christelijke Muziekvereniging Harpe Davids, willen ze invulling geven aan dit feest. Naast een speciaal mannenensemble en het kerstverhaal hebben zij naar een manier gezocht (en gevonden) om de betekenis van Kerst voor de buurtbewoners in beeld te brengen. Ze laten een korte film zien waarin (bekende) Drievlieters vertellen over hun Kerstgevoel.

De vorige edities trokken veel bewoners die, al dan niet onder begeleiding, een bijzondere avond hebben meegemaakt. Ze zijn trots om te vertellen dat ze weer een mooi programma hebben kunnen vormen. Men is van harte welkom om dit te komen beoordelen, ook dit jaar hopen zij de kerk weer vol te krijgen. De buurtbewoners nodigen ze uit middels een flyer. De bewoners van de Reyerheem en 't Ronde Sant krijgen de mogelijkheid om onder begeleiding te komen.

Men is van harte welkom om dit feest samen met de buurtbewoners te vieren. De bijeenkomst begint om 19.30 uur. Na afloop is er gelegenheid voor een kopje koffie, thee of limonade en een ontmoeting met elkaar. Mensen die geen vervoer hebben of graag begeleiding in het donker willen kunnen dit laten weten via 06-45190489.

Locatie: Ichthuskerk, Vlietplein 1
Tijd: 19:30 -21:00 (kerk open 19:00 uur)