Kerstconcert Harmonie Slikkerveer

RIDDERKERK - Aankomende zaterdag 15 december geeft muziekvereniging Harmonie Slikkerveer haar jaarlijkse kerstconcert. De afgelopen twee jaar heeft de Harmonie met het thema American Christmas party een swingend concert gegeven. Dit jaar gooien ze het over een andere boeg. Het belooft een traditioneel kerstconcert te worden waarbij de locatie, de Sint Joriskerk, een belangrijke rol speelt. Een aantal stukken zullen worden begeleid door Organist Dries Nelemans op het kerkorgel. Ook doet Rodin Rosendahl op euphonium mee als solist. Het opleidingsorkest van de Harmonie speelt vanaf 19:30 uur, vanaf dit tijdstip is de kerk voor het publiek geopend. De aanvang van het concert is om 20:00 uur. Iedereen is op 15 december welkom in de Sint Joriskerk, Hovystraat 64.