Kerstsamenzang in de Goede Herderkerk

RIDDERKERK - Maandag 17 december aanstaande is er de jaarlijkse traditionele kerstsamenzang in de Goede Herderkerk. Medewerking wordt verleend door het Slikkerveers christelijke  Mannenkoor onder leiding van dirigent Willem Nijhof. Ook het gospelkoor SHARE uit Ridderkerk onder leiding van dirigent Harm-Jan Schenkel verleent medewerking aan deze avond. Muzikaal is er ondersteuning van Wim de Penning op synthesizer en Hugo van der Meij op piano. De naam zegt het al "Kerstsamenzang". Er is ook dit keer weer veel ruimte voor samenzang. Burgemeester Attema is bereid gevonden om het kerstevangelie voor te lezen. De avond in de Goede Herderkerk begint om 20.00 uur; kerkzaal opent om 19.30 uur. De toegang is gratis. Wel is er een collecte ter bestrijding van de kosten van deze avond. Het beloofd een bijzondere avond te worden op weg naar Kerst. Iedereen is van harte uitgenodigd.