De Kracht van Uw Liefde bij TV Ridderkerk

RIDDERKERK - Vanaf vrijdag 14 december is de vierde aflevering te zien van de nieuwe serie rondom het geloof. In het maandelijkse programma 'De Kracht van Uw Liefde' draait het in de vierde aflevering om het thema: 'de wil'. Jan-Paul Apon spreekt in deze episode over de vraag: 'Wat is het doel van het leven en de wil van God daarin? We mogen zijn en leven tot vreugde van God'. Gospelkoor Share zingt het lied 'This Man' en Helma Hoogendijk leest het gedicht 'Alles wat ik nodig heb' voor. De Kracht van Uw Liefde wordt vanaf vrijdag 14 december tot en met zondag 16 december 2018 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is het hele weekend te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.
TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.