Haarwens is uitgebreid

RIDDERKERK - Wie al een tijdje niet bij Haarwens in Slikkerveer is geweest zal verrast zijn. Manuela, Addy en Emmy hebben de salon aan de Amaliastraat verbouwd en meer ruimte gekregen.
Haarwens is een complete salon geworden. Men kan er terecht voor knippen, kleuren, permanenten én goed advies. De kapsters werken met hun vertrouwde merk Scruples. Voor de heren zijn er producten van American Crew. Daarnaast is er All Nutriënt voor de gevoelige huid. Sinds kort is er ook een geheel biologische lijn, van zowel verf- als verzorgingsproducten. Nu er meer ruimte is verkregen zijn er ook andere behandelingen mogelijk geworden. In de salon kan men bijvoorbeeld de nagels laten voorzien van gellak. Linda Nijman kan dit professioneel verzorgen, zodat men er een paar weken mee vooruit kan. Ook een plaatsje gekregen bij Haarwens heeft Yvette Moerkerken, die met haar eigen browbar voor perfecte wenkbrauwen zorgt. Met een wimperlift hoeft men zelfs niets meer aan de wimpers te doen!
Haarwens (Amaliastraat 21c) is geopend op maandag van 11.00 tot 21.00 uur, dinsdag van 9.00 tot 21.00 uur, woensdag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 8.30 tot 14.00 uur: 0180-396058 of info@kapsalonhaarwens.nl.