Kersteditie House of Worship

RIDDERKERK - Zondagavond 23 december wordt in Volle Evangelie Gemeente De Kern een Kersteditie van House of Worship gehouden. Het thema van deze avond is 'Rest my soul'. Bij het naderen van het einde van het jaar kijkt vrijwel iedereen uit naar een paar dagen vrij, even weg van alle drukte, even niets moeten. Maar hoe komen we tot echte ontspanning? Hoe komen we tot vrede in ons hart? Hoe komt onze ziel tot rust? Vanuit de beloften die God heeft gedaan willen we tijdens deze avond langs het pad van zang, muziek en aanbidding op zoek naar de diepe rust die God voor ieder mens in gedachten heeft. We willen met elkaar Gods nabijheid zoeken en onze dank en vreugde naar Hem uitzingen. Voorganger Jan-Paul Apon van VEG De Kern zal de avond leiden. De muzikale omlijsting wordt zoals gewoonlijk door de band van De Kern verzorgd.

De Kersteditie van House of Worship begint om 20:00 uur. De deuren gaan om 19:30 uur open. Na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten bij een kopje koffie of thee. Men vindt de Volle Evangelie Gemeente De Kern aan de Stadhouderslaan 29 in Ridderkerk. Informatie is te vinden op: www.veg-dekern.nl.