Kerstconcert in de Singelkerk

RIDDERKERK - Vrijdagavond 21 december aanstaande zal er een kerstconcert plaatsvinden in de Singelkerk te Ridderkerk. De gemengde koren "De Lofzang" uit Gouda en het Hervormd Singelkoor gaan prachtige kerstliederen uitvoeren. Beide koren staan onder leiding van dirigente Nelly van den Broek. Koorsoliste Petra de Bruin zal ook van zich laten horen. Het orgel wordt bespeeld door organist André van 't Wout. Verder speelt mee een orkest van mandolines, De Plektrum Melodisten onder leiding van Daniëlle de Rover. Zij komen uit de regio Hardinxveld-Giessendam. In het programma is ruimte voor samenzang. De avond begint om 19.30 uur. De toegang is gratis, wel wordt er een collecte gehouden voor de onkosten.