Samantha Steenwijk in Lekker Hollands

Op vrijdag 28 december is er tussen 17.00 en 19 00 uur weer een nieuwe aflevering van het radioprogramma "Lekker Hollands" bij Radio Ridderkerk. Presentator Richard Veen gaat in het tweede uur van zijn uitzending in gesprek met de zangeres Samantha Steenwijk. Richard heeft het met Samantha over haar ervaringen tijdens The Voice, de nieuwe single "Mama" en wat 2019 gaat brengen. Afgelopen zaterdag stond Samantha nog in Ridderkerk op het podium op het Sint Jorisplein als een van de publiekstrekkers van de actie "Toon je hart"
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl.