Oliebollen- en appelflappenactie

RIDDERKERK - Ook dit jaar wordt er weer een oliebollen/appelflappenactie gehouden. In Rijsoord zullen er bestelfolders worden rondgebracht die op diverse punten ingeleverd kunnen worden. Dit staat op het formulier en ook op homepagina van de site www.sursumcordarijsoord.nl. Belangstellenden uit Ridderkerk kunnen het formulier van deze site halen of de oliebollen/appelflappen direct bij de verkooppunten kopen. Men wordt verzocht om zo veel mogelijk te van te voren te bestellen, want op is op. Bestellingen kunnen worden doorgegeven door te mailen naar evangameren@planet.nl. De verkoop-/afhaalpunten op 31 december zijn: Bas van der Heijden (bij de ingang) Havenstraat Ridderkerk; Clubgebouw "De Kraaienoot" Rijksstraatweg 287, Rijsoord; J.C. de Backstraat 10 (garagebox), Rijsoord. De oliebollen kosten 0,80 euro per stuk en de appelflappen kosten € 0,90 euro per stuk. De opbrengst van deze actie is voor de clubkas van Sursum Corda. Leden en bestuur van muziekvereniging Sursum Corda wensen iedereen hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2019 toe.