Zes surveillanten en vier bestuursleden van Buurtpreventie Drievliet-'t Zand weden in het zonnetje gezet

Tien jaar bij Buurtpreventie

Buurtpreventie Drievliet 't Zand vierde afgelopen maand het tienjarig bestaan met een gezellige avond voor de leden en hun partners. Met de besturen van de andere drie buurtpreventies in Ridderkerk en vertegenwoordigers van de Politie en Gemeente en overige genodigden werd bij Van der Valk in Ridderkerk genoten van live muziek van Leo den Boef met een hapje en een drankje. Teun Rijsdijk presenteerde een leuke serie foto's over de bijnamen in het verleden van Ridderkerkers en speciaal had hij een fotoserie gemaakt van bekende en onbekende punten van Drievliet en ' t Zand. De aanwezigen konden raden waar dit was. Zes surveillanten en vier bestuursleden werden voor hun 10 jarig lidmaatschap in het zonnetje gezet en kregen een mooie bak met planten aangeboden.