Samantha Steenwijk in Spotlight

RIDDERKERK - Richard Veen ontvangt zangeres Samantha Steenwijk in een nieuwe aflevering van Spotlight. Samantha Steenwijk was tijdens de Winter3Daagse van RTV-Ridderkerk in Ridderkerk en trad op het Sint Jorisplein op voor de 'glazen winkel' van RTV-Ridderkerk. Richard gaat in gesprek met de Haagse zangeres en praat over het turbulente afgelopen jaar, waarin ze hoge ogen gooide tijdens The Voice of Holland, en bespreekt met haar de plannen die ze heeft voor 2019. Deze aflevering van Spotlight is te zien bij RTV-Ridderkerk op maandag 14 januari tot en met donderdag 17 januari te zien op de oneven uren van 15.00 tot en met 23.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.