vlnr.: Attie Ouwens en voorzitter Hans Magito.
vlnr.: Attie Ouwens en voorzitter Hans Magito. Foto: Roelie 't Jong

Zilveren microfoon voor Attie Ouwens

RIDDERKERK - Op de nieuwjaarsreceptie van RTV-Ridderkerk spelde voorzitter Hans Magito afgelopen zaterdag 5 januari 2019 de zilveren microfoon op bij medewerkster Attie Ouwens, die 25 jaar als vrijwilliger werkzaam is bij de lokale omroep. Attie Ouwens startte in 1993 bij Radio Ridderkerk als redactiemedewerkster bij het religieuze team. Later werd Attie ook enkele jaren hoofdredacteur van de lokale omroep. Op dit moment is Attie nog altijd nauw betrokken bij enkele religieuze programma's op de zondagavond, zoals 'Onder de aandacht' en 'Muzikaal Boeket'. In zijn nieuwjaarstoespraak keek voorzitter Hans Magito vooral vooruit naar dit jaar 2019, waarin er gestart is met een nieuwe versie van Uitzending Gemist en de uitbreiding van de nieuwsvoorziening, zoals dat afgelopen zomer gestalte heeft gekregen middels een compleet nieuwe website en upgrade van de social media activiteiten. Daarnaast zal er nog meer worden samengewerkt in de regio met andere lokale omroepen en met regionale omroep RTV Rijnmond.