Mooie resultaten bij jokerwedstrijden

RIDDERKERK - Op vrijdagavond 4 januari 2019 werd de jaarlijkse Jokerwedstrijd van de A- en B-selectie van OKK Ridderkerk gehouden voor de keuze oefenstof. Op zaterdagochtend 5 januari 2019 was het de beurt voor de meisjes van de A-, B- en C-selectie voor de verplichte oefenstof.
De turnsters waren bij deze wedstrijd verdeeld in groepen van 4 tot 5 meiden. Voor het klassement telde de beste drie turnsters telden per toestel. Allemaal konden ze een joker inzetten voor hun optreden op hun 'beste' toestel. Deze joker verdubbelde dan de punten van de turnster op dat ene toestel. Met het team konden de meiden een prijs winnen, maar ook per onderdeel kon er een turnster kampioen worden.

Winnaars van vrijdag:
Op vrijdagavond was de winst voor Team 4 met de turnsters Iris, Rosalyn, Robrina en Lotte. Rosalyn werd ook toestelkampioen sprong. Mirte haalde op dit onderdeel de tweede plaats. Toestelkampioen brug: Kim en een tweede plaats voor Robrina. Toestelkampioen balk: Sanne en een tweede plaats voor Demi. Toestelkampioen vloer: Aleyna en een tweede plaats voor Lotte.

Winnaars van zaterdag:
Team 8 won zaterdag met de turnsters Tessa, Danique, Lois, Jenna en Fien. Toestelkampioenen sprong werden Gea, Steffi en Tessa. Toestelkampioen brug: Guusje en een tweede plaats voor Danique en een derde plaats voor Nika. Toestelkampioen balk: Anna en een tweede plaats voor Noa en een derde plaats voor Sana. Toestelkampioen vloer: Daimy en een tweede plaats voor Kaoutar en een derde plaats voor Lisa.
Overige resultaten zijn te vinden op: www.okkridderkerk.nl.