Award weer voor De Jong

RIDDERKERK - Vorige week heeft de Jong Intra Vakanties opnieuw de publieksprijs "de Reisgraag Award" in de categorie allround reisorganisatie in ontvangst mogen nemen. Zes jaar geleden won het Ridderkerkse reisbedrijf voor het eerst deze publieksprijs en sindsdien hebben zij deze mooie beloning jaarlijks in ontvangst mogen nemen. Zo ook aan de start van 2019.
Dit jaar met als extra beloning dat de klanten de Jong Intra Vakanties hebben beoordeeld met maar liefst een 8,9! Daar is de touroperator trots op en dankt haar klanten hier oprecht voor.

Mening van klant
De Jong Intra Vakanties vindt het belangrijk om elk jaar te innoveren. Nieuwe reisconcepten worden bedacht en bestaande reizen worden waar nodig aangepast. De mening van de klant speelt hierbij een grote rol. De persoonlijke wensen en ideeën die door de klanten door het jaar heen aan de touroperator worden aangereikt, zijn de basis voor het ontwikkelen en nog verder finetunen van schitterende reizen. "Wij zijn heel blij met deze aanbevelingen, waar we met veel enthousiasme mee aan het werk gaan. Samen zitten wij op de regisseursstoel", zegt Coby van Dongen, commercieel directeur van de Jong Intra Vakanties. Tevens benadrukt zij nog extra hoe belangrijk aandacht voor elkaar en persoonlijke contacten zijn. "In ons digitale tijdperk is dit van onschatbare waarde!" De Reisgraag Award werd voor de achtste keer uitgereikt op basis van reviews van klanten.