Filmblok 54 van filmclub Cine '67 op TV Ridderkerk

RIDDERKERK - De enthousiaste filmclub Cine '67 heeft in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt op zaterdag 22 januari 2018 en op zaterdag 26 januari 2019 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur. In dit vierenvijftigste filmblok zijn twee films opgenomen:
- De Bilderhof: Een bezoek aan de Wilco Venhuizen, die in Dordrecht een wijngaard heeft.
- Everglades National Park Florida: Een vakantiereportage over National park de Everglades in Forida.
Meer informatie over de filmclub Cine '67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.