Een drieluik van fotograaf Mark Isarin dat is opgenomen in de expositie
Een drieluik van fotograaf Mark Isarin dat is opgenomen in de expositie "In Between"

Tussendoor bij "ImSpa"

RIDDERKERK - "Vrouwenzaken" is al weer even afgesloten en de volgende expositie "Mixed Emotions" wordt op zondag 24 februari geopend bij "Studio Imspa" in Ridderkerk. In de tussenliggende tijd wordt een "In Between"-expositie gehouden met een aantal werken van de vorige exposanten Linda Roffel en Tracey McEachran en twee nieuwe kunstenaars, die zich aan de galerie verbonden hebben. Deze nieuwkomers zijn fotograaf Mark Isarin en kunstschilder Willie Roosenbrand. "In between" kan op vrijdag en zaterdag tussen 11.00 en 15.30 uur bezocht worden in de galerie aan de Scheepmakerstraat 23 in Ridderkerk. Bezoek op een ander tijdstip kan op afspraak: 0180 415969 of 06 5326 8995. Voor meer informatie: www.studioimspa.com.