Workshop Ontspannend tekenen

RIDDERKERK - Dit is een workshop waar men al tekenend ontspant en echt even tijd heeft voor zichzelf. Heerlijk even los komen van de drukte van alle dag. De tekenvormen die aangeboden worden, zijn ook thuis goed zelf te doen. Na een korte ontspanningsoefening gaan ze tekenen vanuit eenvoudige opdrachten en met diverse tekenmaterialen. De vorige keren stond het 'Droedelen' en 'De Knoop" centraal. Deze keer gaan ze in een cirkel werken. Na een stukje uitleg over de techniek, ontwerpt men een een eigen (eenvoudige) mandala, waarna men deze al droedelend (gedachteloos tekenend) gaat invullen. Men zal merken dat het denken op de achtergrond komt en men steeds meer ontspannen raakt. Alles wat ontstaat, is goed. Het gaat vooral om plezier en ontspanning. Ervaring met tekenen is niet nodig. Iedereen is welkom om zelf de ontspannende werking van het tekenen te ervaren. De workshop wordt gegeven op 13 maart van 19.30 tot 21.00 uur en kost tien euro per persoon. Men kan zich opgeven op het e-mailadres: info@sws-slikkerveer.nl onder vermelding van de adresgegevens.