Makelaars voor verhuur en verkoop

RIDDERKERK - HS Makelaars heeft zich met een nieuw kantoor gevestigd aan de Sint Jorisstraat in Ridderkerk. Een nieuw makelaardij is dit echter allerminst. HS, een afkorting van House Select, bestaat al twaalf jaar.

De Slikkerveerse Miranda Kouwen begon in 2008 met een kantoor aan huis, waarmee zij zich toen nog alleen richtte op de verhuurmarkt. "Huisvesting voor expats en anderen die hier tijdelijk onderdak moeten hebben. Multinationals, maar ook profvoetbalclubs weten mij daar wel voor te vinden" vertelt de verhuurmakelaar. Het bleef de laatste jaren niet alleen bij verhuur. De goede contacten met woningeigenaren resulteerden ook in verkoopopdrachten. "Ook dat is een serieuze portefeuille voor ons geworden. Het is ook de reden dat we ons nu meer willen laten zien. Voor de verhuur heb je geen etalage nodig" zegt makelaar Ed Heijnen.
Het werkgebied van de bij VBO aangesloten HS Makelaars is grofweg alles tussen Dordrecht en Rotterdam. Met hun expertise willen Miranda en Ed hun klanten graag met persoonlijke aandacht terzijde staan. Beiden onderstrepen dat het in de arm nemen van een professionele makelaar van toegevoegde waarde is. "De vragen die je krijgt bij een woningbezichtiging bewijzen dat al. Daar krijg je online geen antwoord op."
HS Makelaars biedt woningeigenaren een gratis waardebepaling aan. Dat kan tot verrassende uitkomsten leiden. Heijnen: "Ik heb voorbeelden van mensen die een duurder huis hebben gekocht en nu lagere woonlasten hebben. Met de huidige rentestand kan dat."
HS Makelaars is in het centrum van Ridderkerk te vinden aan de Sint Jorisstraat 13. Website: www.hsmakelaars.nl.