PleXat bestaat 12½ jaar

RIDDERKERK - Deze week viert PleXat het 12½-jarig bestaan. Dit christelijk jongerencentrum. Plexat begon in 2006 in Slikkerveer en de laatste jaren bevindt PleXat zich in de Levensbron in Ridderkerk

Tijdens de eerste jaren in Slikkerveer werd elke vrijdagavond de zaal door vrijwilligers ingericht en `s nachts weer door het dienstdoende team opgeruimd. De huidige locatie onder de Levensbron heeft als grote voordeel, dat het een volledig ingerichte permanente ruimte is. Elke vrijdagavond staat daar een opgeleid en gecertificeerd team klaar om voor een gezellige avond te zorgen. PleXat biedt ruimte om te darten, biljarten, Playstation en ontmoeting met een drankje. Ook zijn er regelmatig thema-avonden met een zanger of spreker.

Feestavond
Op vrijdag 12 april wordt het jubileum gevierd met een gezellige avond tot 01.00 uur. Naast de al altijd aanwezige ingrediënten zal Wim Bevelander optreden. Hij komt met een aantal leden van de bekende band Cashflow nummers spelen van onder meer Bob Dylan (waaronder een aantal gospels), covers van bekende nummers en eigen Nederlandstalige nummers. Het eerste optreden van deze gelegenheidsband begint om 20.30 uur. Iedereen van harte welkom. Plexat is te vinden onder de Levensbron aan de Jan Luykenstraat 10 (ingang aan de zijkant).