Sponsorloop Rehobotschool

RIDDERKERK - Op woensdag 3 april hebben alle kinderen van de Rehobothschool zich flink in het zweet gelopen om zoveel mogelijk rondjes te rennen voor Stichting ElyzaYo. Stichting ElizaYo deelt de droom van twee plaatselijke kerken, die in de wijk "Beverley Hills" in Strand (Kaapstad, Zuid-Afrika) de handen in één hebben geslagen. Samen met de Stichting zijn zij verantwoordelijk voor een leer- en werkproject voor jongeren met als doel om de vele kansarme jongeren in de wijk toekomst te bieden.

Vanuit Nederland verblijven Herman en Henrien Lindhout en hun kinderen voor langere tijd in Zuid-Afrika om het project vorm te geven, op te zetten, uit te bouwen en te continueren. Op woensdag 10 april kon het schitterende eindbedrag bekend worden gemaakt: 28.155,80 euro.