Koos de Graaf komt naar Ridderkerk

Open dag met "All of Aikido"

RIDDERKERK - Op zaterdag 20 april bezoekt Aikido-leraar Koos de Graaf de stichting "in Mind and Body" aan de Koninginneweg in Ridderkerk. De Graaf is de vertegenwoordiger in Nederland van de Japanse grootmeester Kenjiro Yoshigasaki. Deze vorm van Aikido kenmerkt zich door vloeiende bewegingen en zachte technieken waarbij het begrip "Ki" een grote rol speelt. "We voelen ons erg thuis bij deze vorm omdat die toegankelijk is voor veel mensen" aldus Steven Debets, de hoofdtrainer in Ridderkerk. Hij hoopt dat veel mensen komende zaterdag een kijkje komen nemen om kennis te maken met "All of aikido". Iedereen is van harte welkom. Het feest begint om 10:00 uur. Voor meer informatie op www.inmindandbody.nl.