De aanwezige in de bestuurskamer van S.V. Bolnes v.l.n.r.: Petra Lampen, Casper Westerveld, Hennie van der Sluis, Soeris Balgobind, Frida Neeskens, Ramon de Borst, Lydia Markus en Aad Neeskens.

Ridderkerk voetbaltoernooi 2019

RIDDERKERK - S.V. Bolnes is de gastheer voor het Ridderkerk voetbaltoernooi 2019. Op woensdagavond 10 april werd de loting verricht op "de Bolnesser Berg". De vertegenwoordigers van de vier Ridderkerkse voetbalclubs, Petra Lampen, Soeris Balgobind en Michel Legerstee namens S.V. Bolnes, Hennie van der Sluis namens RVVH, Lydia Markus en Ramon de Borst namens V.V. Rijsoord, Frida Neeskens en Aad Neeskens namens S.V. Slikkerveer en Casper Westerveld namens Sport en Welzijn Ridderkerk, waren hiervoor aanwezig in de bestuurskamer van S.V. Bolnes.

De loting werd verricht door Petra Lampen, secretaris van S.V. Bolnes. Door middel van het openen van vier paaseieren werden de namen van de teams gekoppeld aan de wedstrijden. Dit leverde de volgende wedstrijden op voor het Ridderkerk toernooi 2019:

Dinsdag 13 augustus om 20:00: RVVH - S.V. Bolnes

Woensdag 14 augustus om 20:00: S.V. Slikkerveer - V.V. Rijsoord

De kleine finale wordt op zaterdag 17 augustus om 12:00 gespeeld, gevolgd door de finale om 14:30. Inzet is wederom de felbegeerde Jacques van der Linden Wisselbokaal.