Uitreiking Rabobank Clubkas Campagne

BARENDRECHT – De uitreiking van de Rabobank Clubkas Campagne zorgde woensdagavond 24 april voor een vol theater Het Kruispunt. 262 verenigingen en stichtingen uit Barendrecht, Rhoon, Ridderkerk, Heerjansdam, Zwijndrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Alblasserdam en Dordrecht hadden zich ingeschreven en campagne gevoerd om zoveel mogelijk stemmen te krijgen van leden van de Rabobank. Hoe meer stemmen, hoe hoger de bijdrage voor de clubkas zou zijn.

Het loonde zeer de moeite om veel stemmen te vergaren, want Rabobank Ridderkerk-Drechtsteden had 180.000 euro te verdelen.

Van veel verenigingen was een afvaardiging aanwezig om de cheque in ontvangst te nemen. Bij binnenkomst kregen ze een gouden envelop waarin de cheque zat. Aan het einde van de feestelijke avond, die omlijst werd door optredens van Kids Bizz en Gymnastiekvereniging Barendrecht, mocht de envelop geopend worden en kon men zien hoeveel de inspanningen hadden opgebracht voor de clubkas.

Er werden extra cheques uitgereikt aan de verenigingen die met de grootste creativiteit campagne hadden gevoerd. Toneelvereniging Barendrecht kwam daarbij als beste uit de bus. De film van de toneelspelers was goed voor een extra prijs van 500 euro.