'Ton Schipper & Friends' laat Ridderkerk swingen

RIDDERKERK - Op vrijdag 17 mei, de verjaardag van koningin Maxima, is deze formatie te bewonderen in Ridderkerk. Zij staan in het kader van de zomeravondconcerten van 19.30 uur tot 20.30 uur onder koepel in de Jorishof. Tijdens dit optreden zal deze band met een gevarieerd muzikaal repertoire (pop, soul, rhythm&blues) het Ridderkerkse plein opfleuren en het publiek vermaken. Op de foto ziet men van links naar rechts: Loek van Wijck (gitaar), Robert Giebels (drums en zang), Wies Kamstra (zang en percussie), Ton Schipper (zang en toetsen), Erik Fontijn (sax, dwarsfluit, zang), voor Jaap van Dongen (bas) en sinds kort een tweede toetsenman, Ton Vermey. Iedereen is welkom (gratis toegang) om mee te genieten van de muzikale klanken.