RTV Ridderkerk. Foto: Roelie 't Jong

Amazing Stroopwafels in Spotlight

RIDDERKERK - In de studio van RTV-Ridderkerk traden de bekende Amazing Stroopwafels op in het najaar. De Amazing Stroopwafels trekken tijdens de huidige theatertour weer volle zalen. Ze treden op in het kader van de toer 'Hiero'. In de studio speelden ze een groot aantal nieuwe en oude liedjes en er werd zelfs ook een liedje opgedragen aan Ridderkerk. Presentator Richard Veen had daarnaast ook nog een interview met de muzikanten, die verrassen met hun positieve liedjes en taalkundige teksten.

Deze aflevering van Spotlight is te zien bij RTV-Ridderkerk op maandag 20 mei tot en met donderdag 23 mei te zien op de oneven uren van 15.00 tot en met 23.00 uur en in het weekend van 24 tot en met 26 mei op 16.00 en 20.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl. Ook deze aflevering van Spotlight, zal net als de voorgaande Spotlights te zien zijn op het YouTube kanaal van RTV-Ridderkerk, te vinden op: www.youtube.com/tvridderkerk.