Michael Monden heet iedereen welkom bij All4finance

All4finance voor persoonlijk hypotheekadvies

RIDDERKERK - "Wat anderen niet konden deed Michael Monden!" was de tekst op een oorkonde die een dankbaar paar vrijdagmiddag presenteerde bij de opening van All4finance Hypotheken in Ridderkerk. Het is een sprekend voorbeeld van waar de franchisenemer als onafhankelijk hypotheekadviseur wil staan: "Ik wil iedereen helpen aan een passende hypotheek."

All4finance is al ruim tien jaar een begrip in de regio Alphen aan de Rijn. Met de uit IJsselmonde afkomstige Michael Monden is nu de stap naar Ridderkerk gezet: "Hier had ik mijn zinnen op gezet vanaf het moment dat ik hoorde dat dit pand vrij zou komen. Ridderkerk moest echt worden. Ik ging hier vroeger naar school en voel me hier thuis."

Eigen karakter
In een aantal opzichten lijken beide All4finance-vestigingen op elkaar, maar met geheel eigen klanten zal het kantoor in Ridderkerk een geheel eigen karakter krijgen. "De herkenbaarheid zit vooral in de persoonlijke aanpak, de betrokkenheid bij de klant en het 'merk' All4finance" stelt Monden. Hij benadrukt daarbij dat er maatwerk wordt geleverd: "De situatie van de klant is nooit hetzelfde. Op basis van de persoonlijke omstandigheden kan ik adviseren over welke stappen men het beste wel en welke men beter niet kan nemen. Bij All4finance laten we ons altijd leiden door de belangen van de klant. Wij willen waarde toevoegen en onze klanten niet op extra kosten jagen. Onze persoonlijke benadering, professionele betrokkenheid en eerlijke duidelijke adviezen zijn hiertoe onze belangrijkste instrumenten. "
All4finance Ridderkerk is in het centrum gevestigd aan de Schoutstraat 8, tel. 0172-470300. Het kantoor is geopend op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Voor meer informatie: www.all4finance.nl/ridderkerk.