Brede School Slikkerveer bereidt zich voor

RIDDERKERK - Op basisschool de Burcht kwamen onderwijs, kinderopvang, de bibliotheek, servicebureau Onderwijs en Cultuur en de gemeente bijeen. Samen hebben zij als partners van De Brede School Slikkerveer gebrainstormd over de doelen en activiteiten voor volgend schooljaar.

Vorige maand hebben de scholen bij hun leerlingen, ouders en leerkrachten informatie opgehaald over de behoefte aan activiteiten. De resultaten werden met elkaar besproken. Aan de hand van de resultaten zijn er verschillende brainstormsessies gehouden over de doelen voor volgend schooljaar en het daarbij passende aanbod. Brede School coördinator Max de Vette: "Samen met aanbieders zijn deze ideeën gedeeld en zij zullen in de komende periode de activiteiten verder uitwerken en kijken wat er mogelijk is. Wij hopen volgend jaar weer een leuk en interessant aanbod te programmeren waaraan ieder kind mee wil doen."

Meer informatie is te vinden op: www.bredeschoolridderkerk.nl.