SGP ruimt rommel op in Rijsoord

RIDDERKERK - Een ploeg van de SGP Ridderkerk heeft afgelopen zaterdag in Rijsoord afval opgeruimd. "Rijsoord is een mooi dorp en wij willen graag dat dit zo blijft. Daarom dragen we daar zelf ook een steentje aan bij door vandaag zwerfvuil op te ruimen", vertelt raadslid Daan Kardol. Naast veel plastic en blikjes troffen de SGP'ers onder andere kauwgom, batterijen en helaas ook een zak lege lachgashulzen aan. Een openliggende kabel werd meteen aan de gemeente gemeld. "Het vuilprikken vormt ook een mooie gelegenheid om direct van u te horen wat er beter kan in uw wijk. Daarom voeren we deze actie periodiek uit, om op de hoogte te blijven van wat er speelt. Wellicht komen we u binnenkort tegen in úw wijk", aldus Kardol.