51 Highways live bij Bluezy

RIDDERKERK – Voor het radioprogramma Bluezy is op donderdag 18 juli de Nederlandse band 51 Highways bij Radio Ridderkerk. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk om 20.00 uur zijn muzikale gasten in een rechtstreekse uitzending. Naast een interview wordt er ook live opgetreden.

51 Highways brengt de blues van vroeger terug. Met heerlijke 'real hot smokin' blues, rock and boogie music' maken de muzikanten er een echt feestje van. De band is afkomstig uit Rotterdam en werd pas zeer onlangs opgericht, namelijk in april 2019. De focus was en blijft de liefde voor de muziek en vooral de blues. De band bestaat uit: Gary Telgen (zang en gitaar), Ludo Pieters (drums en percussie) en Peter Smitskam (bass). Meer informatie over de band is terug te vinden op: www.51highways.com.
Publiek is bij dit liveprogramma welkom. De entree is gratis. De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl.