Foto: Dennis van Wingerden (fotograaf Brandweer Ridderkerk)

Hard in botsing op Donkersloot

RIDDERKERK - Maandagavond werden de hulpdiensten om zeven uur gealarmeerd voor een verkeersongeval op de Wolweverstraat in Ridderkerk. Ambulance, brandweer en politie spoedden zich ter plaatse. Op de kruising met de Gildenweg waren twee personenauto's hard met elkaar in botsing gekomen. Vanuit Rotterdam-IJsselmonde kwam een tweede tankautospuit met extra hulpverleningsmateriaal ter plaatse en de brandweer schaalde op naar middel hulpverlening. Zowel de ambulancedienst als de politie kwamen ook met meerdere voertuigen ter plaatse. Één van de auto's was aan de bestuurderszijde geraakt waardoor de bestuurder er niet zelfstandig uit kon komen. De brandweerlieden assisteerden de ambulanceverpleegkundigen om het slachtoffer te bevrijden.