Andy & Grace op Sint Jorisplein

RIDDERKERK - Het zangduo Andy & Grace treedt op vrijdag 9 augustus op in het centrum van Ridderkerk. Onder de 'tent' van winkelcentrum De Ridderhof laten zij vanaf 19.30 uur veel bekende nummers horen. Grace is een veelzijdige zangeres met dertig jaar ervaring in bands en als soloartiest. Ze heeft al meerdere cd's op haar naam staan. Bij haar optredens kan ze putten uit breed repertoire dat varieert van Corry Konings tot Celine Dion. Met haar echtgenoot vormt ze het duo Andy & Grace. Ook in deze samenstelling worden covers gebracht in alle stijlen. Het uurtje op het Sint Jorisplein zal gevuld worden met nummers van de jaren zeventig tot het heden. Dit gratis optreden vindt plaats in het kader van de serie zomerconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk.