Themamiddag

RIDDERKERK - Iedereen is welkom op de eerste themamiddag van dit seizoen. Dhr.Cor Moret zal een presentatie houden over de grond- weg- en waterbouw in Nederland met als rode draad het bedrijf Van Oord uit Rotterdam. Van Oord is een maritieme aannemer met de focus op baggeren, olie en gas infrastructuur en offshore wind. In Nederland is zij vooral actief in de dijkenbouw (Afsluitdijk), aanleg van droge infra structuur (A16), strandsuppleties en landwinning (Maasvlakte Twee). Foto's, filmpjes en het verhaal er omheen zullen een indruk geven van de techniek, projecten en het materieel van Van Oord in Nederland. Leden en geïnteresseerden zijn van harte welkom. De middag wordt gehouden in de parochiezaal van de St. Joriskerk, Hovystraat 62, Ridderkerk. De zaal gaat open om 13.30 uur, aanvang is om 14.00 uur. Entree bedraagt twee euro inclusief een kopje koffie.