Verkoop bij Eben-Haëzerkerk Slikkerveer

RIDDERKERK - Op 5 oktober 2019 vindt de jaarlijkse verkoping plaats bij de Eben-Haëzerkerk te Slikkerveer. Het programma is van 9:30 tot 13:00 uur. Daarnaast is de kerk geopend waar een muzikaal programma ten gehore wordt gebracht. De verkoping heeft een uitgebreid assortiment artikelen, waaronder: diverse originele dingen uit Afrika, handwerk, boeken, kaarten, plantenbakjes, ondergoed, maillots, groenten en fruit, boodschappen, bolussen, puddingbroodjes, kruidkoek, eieren, snacks, broodjes, slaatjes en erwtensoep. Met een borduurmachine kunnen logo's op bedrijfskleding gemaakt worden en motieven tot 21x40 cm. Ook zijn er diverse spellen te spelen voor de kinderen en voor de creatieveling onder hen is er een knutseltafel. Ook zijn er diverse informatieve stands te bezoeken.